12. 2012
únor
Včera proběhl první sraz komunity iPhone vývojářu na
Ostavsku a musím uznat, že se povedl. Na první pokus výborná organizace
Jirky Urbáška a hvězdná jména jako zástupci Tapmates či CraneBalls
kteří také měli krátké prezentace a nebáli se odhalit zajímavé
detaily.
Program začal prezentací jednoho ze zakladatelů CraneBalls Martina Chamráda, který pohovořil o tom, jak CraneBalls začínali, k jakým úspěchům se dostali a jak vidí budoucnost jejich a trhu iOS her. Překvapením pro mě bylo, že CraneBalls, jejichž hry jsem měl rád (Blimp, Overkill) jsou z Ostravy a že se jim náramně daří.
Další prezentaci měl Josef Richter na téma Harakiri design kde ukázal několik českých aplikací, jejichž autoři se dopustili větších či menších designových přehmatů.
No a zlatým hřebem pak byla řeč Petra Kalety, jednoho ze zakladatelů Tapmates s názvem Flow o tom, jak jejich firma funguje, jaké používají nástroje a jak u nich probíhá vývoj aplikace od prvního kontaktu se zákazníkem až po její předání. Prvních pět minut jsem si říkal, že to asi nebude nic pro mě, ale ve finále jsem z jeho řeči nadšený stejně jako všichni účastníci. Strašně se mi líbilo, že se Petr nebál odpovídat na víc než vlezlé otázky a pustit ven hodně interní informace.
Následný asi hodinový pokec byl taky parádní. Poznal jsem spoustu tváří a kupodivu byl i poznán v souvislosti s Molemageddon, což mi udělalo snad největší radost. Pokec s hochy z CraneBalls o vývoji her, ukázka jejich nové hry a třeba jen poslouchání rozhovorů ostatních, to vše mi dalo spoustu nových informací a chuť znovu zapadnout až po uši do iOS vývoje. Jediné, co mě mrzí, že nebylo moc času a energie pokračovat na následnou afterparty.
Tímto bych chtěl hlavně poděkovat Jirkovi, který se nebál pustit se do organizace, přitáhl známá jména a vše zařídil a doufám, že další setkání na sebe nenechá dlouho čekat.
Opičí kecy | zobrazeno: 4137 | 2 komentáře Pokračovat ve čtení